Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Η Χρυσή Αυγή στο πλευρό των Ελλήνων αυτοκινητιστών


Η χλιδή του διεθνούς αερολιμένα, Ελ. Βενιζέλος, δεν έχει βγει λίγο παραέξω, εκεί όπου στέκονται και περιμένουν υπομονετικά, πολλές φορές κάτω από τον ήλιο για ώρες, οι οδηγοί ταξί.

Αυτό, μεταξύ πολλών άλλων, κατήγγειλε ο Πρόεδρος του ΛΑΣΙΤΑ, του εθικιστικού συνδικαλιστικού φορέα της Χρυσής Αυγής για τα ταξί, συναγωνιστής Ευάγγελος Μπαρμπούρης.

Έντονη δυσαρέσκεια προκαλεί στους οδηγούς και οι άθλιες συνθήκες υγιεινής που επικρατούν στους κοινόχρηστους χώρους, αφού στις συγκεκριμένες τοποθεσίες συνωστίζονται καθημερινά εκατοντάδες άνθρωποι.

Οι συγκεκριμένες καταστάσεις δυσφημούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό ενώ οι τουρίστες, αντιλαμβανόμενοι τι συμβαίνει στην πιάτσα των ταξί δεν διστάζουν να σχολιάσουν αρνητικά ενώ οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί της πόλης μας αντιλαμβάνονται περισσότερο από ποτέ πως η μοναδική εθνική πολιτική δύναμη που ενδιαφέρεται στα αλήθεια για τα προβλήματα του κλάδου, είναι ο ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.



Από την πλευρά του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή ο συναγωνιστής Γιάννης Λαγός δήλωσε ότι η Χρυσή Αυγή στέκεται δίπλα στον Έλληνα εργαζόμενο και θα συνεχίσει να το κάνει παρά τις διώξεις που υφίσταται.


Επίσης ανάλογη συνάντηση πραγματοποιήθηκε και στην Θεσσαλονίκη μεταξύ στελεχών του Λαϊκού Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης και του συναγωνιστή βουλευτή Κιλκίς, Χρήστου Χατζησάββα, καθώς είχε εκφράσει την πρόθεσή του να συνδράμει στον Εθνικιστικό Αγώνα που δίδουν τα μέλη του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ.

Τα στελέχη του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, τόνισαν πως ο κλάδος των αυτοκινητιστών ταξί  ευρίσκεται σε ιδιαίτερα κρίσιμη κατάσταση, αφού πολλοί  συνάδελφοι αυτοκινητιστές ταξί της περιφέρειας αναγκάζονται να παραδίδουν τις άδειες ιδιοκτησίας τους,  αδυνατώντας να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές υποχρεώσεις τους. Ο κλάδος οδηγείται σε τραγικό αδιέξοδο εξαιτίας της υπερφορολόγησης, ιδίως με την αύξηση του συντελεστή του Φ.Π.Α. σε 23% από 13%, σε συνδυασμό με τα ισχνά έσοδα των αυτοκινητιστών ταξί, εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας που παρατηρήθηκε λόγω του προηγηθέντος κεφαλαιακού ελέγχου των ελληνικών τραπεζών, ο οποίος κατέστησε την χρήση του ταξί ως επιβατικού μέσου απαγορευτική για την πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών.

Επισημάνθηκε ότι οι ρυθμίσεις οφειλών που θεσπίζει κατά καιρούς ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών, οδηγούνται μετά την παρέλευση σύντομου χρονικού διαστήματος σε αποτυχία, αφού οι υπαγόμενοι ασφαλισμένοι αδυνατούν να συνεχίσουν να καταβάλουν τις οφειλές του, λόγω  της γενικότερης οικονομικής στενότητας.
 
Επίσης, συζητήθηκε το θέμα της μετακίνησης των λαθρομεταναστών προς την συνοριακή περιοχή του νομού Κιλκίς, γύρω από την οποία υπάρχει ένα νομικό κενό, που καθιστά τους αυτοκινητιστές υπόλογους στην δικαιοσύνη οτιδήποτε και αν πράξουν, αφού από την μία δεν μπορούν να αρνηθούν την παροχή της υπηρεσίας τους και από την άλλη απαγορεύεται η διευκόλυνση στη μετακίνηση προς παραμεθόριες περιοχές ή να ελέγξουν τα χαρτιά του προς επιβίβαση αλλοδαπού. Ακόμη, ο συναγωνιστής βουλευτής Χρήστος Χατζησάββας σημείωσε ότι η ασκούμενη οικονομική πολιτική κατά των αυτοκινητιστών ταξί εντέχνως προλειάνει την οριστική εξαφάνισή τους, ως ανεξάρτητων ιδιοκτητώνκαι δημιουργεί το κενό για τις πολυεθνικές εταιρείες στον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα,  οποίες θα χρησιμοποιούν ως υπαλλήλους ακόμη και νομιμοποιημένους λαθροεισβολείς στο εγγύς μέλλον, όπως συμβαίνει σε υπόλοιπες χώρες της Ευρώπη.

Ο κλάδος των ιδιοκτητών ταξί έχει φθάσει σε αυτό το σημείο απαξίωσης που υφίσταται τα τελευταία έτη, διότι εκλεγμένοι συνδικαλιστές του χώρου αντί να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των συναδέλφων τους, μερίμνησαν αποκλειστικά για τα προσωπικά και κομματικά τους συμφέροντα.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την περαιτέρω διευθέτηση των προσεχών δράσεων του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  σε στενή συνεργασία με τον Συναγωνιστή Χρήστο Χατζησάββα

ΠΗΓΗ: ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ