Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Ενάντια στο «πλαστικό χρήμα», ενάντια στην υποδούλωση και την καταστροφή του κλάδου.


Ένα σοβαρότατο ζήτημα, το οποίο προέκυψε προσφάτως, και απασχολεί εντονότατα τον κλάδο των αυτοκινητιστών ταξί είναι η βούληση της κυβέρνησης να τοποθετήσει στα ταξί της χώρας τα μηχανήματα συναλλαγής πιστωτικών καρτών, τα επονομαζόμενα POS. O Λαικός Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ταξί είναι εκ διαμέτρου αντίθετος σε μια τέτοια προοπτική ακόμα και εάν θεσπισθεί το αφορολόγητο όριο των 12.000Ε και η προμήθεια προς τις τράπεζες εκπέσει στο 0,2%, όπως ισχύει σε ευρωπαικό επίπεδο, και όχι σε ακέραιες μονάδες όπως επιδιώκει η κυβέρνηση ΣΑΝΕΛ.

Ο ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. έχει την ακράδαντη πεποίθηση πως με πρόφαση την πάταξη της φοροδιαφυγής και στηριζόμενη στην τεχνητή οικονομική ασφυξία που προκλήθηκε με τον κεφαλαιακό έλεγχο του ελληνικού τραπεζικού συστήματος,  η αμερικανοτραφής νεοταξική Αριστερή κυβέρνηση αποσκοπεί στον απόλυτο προσωπικό έλεγχο των Ελλήνων, εκτελώντας  τις εντολές των παγκοσμοιητών, όπως φανέρωσε άλλωστε ο Mr Tsipras με την ομιλία του στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών ζητώντας, όπως παλαιότερα ο Γιώργος Παπανδρέου, μια παγκόσμια διακυβέρνηση. Σαφώς, εξυπηρετεί ένα τέτοιο μέτρο τις τράπεζες καθώς με αυτόν τον τρόπο επιθυμεί να αποκρύψει την αδυναμία ρευστότητας που έχουν υποχρεώνοντας ταυτόχρονα τους Έλληνες να πληρώνουν ψευδή νούμερα σε λογαριασμούς που ουσιαστικά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Επιπλέον, οδηγεί σε περαιτέρω οικονομική στενότητα τους περισσότερους Έλληνες καθώς θα τους επιβάλλει να
καταβάλλουν ποσά από 150-300 Ε για να λαμβάνει προμήθεια 2% το τραπεζικό σύστημα. Όμως πέραν της ιδεολογικής αντίθεσης, υφίσταται και η οικονομική πρακτική πλευρά που σχετίζεται με τον κλάδο των αυτοκινητιστών ταξί.

Έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση κατά μέσο όρο τα μικτά έσοδα  κυμαίνονται , σε ταξί ιδιοκτησιακού καθεστώτος 50%-50%, στα 50 Ε. Η τράπεζα με την εγκατάσταση των συγκεκριμένων συστημάτων θα λαμβάνει 2%, δηλαδή ένα ευρώ ημερησίως. Εάν αποδίδεται ο Φόρος Προστιθέμενης Αξίας στα 50 Ε με το 23% είναι επιπλέον 11,50 Ε και με την προμήθεια τραπέζης στο 12,50 Ε. Απομένουν 37,50 Ε και αφαιρώντας ενδεικτικά 10 Ε από το πετρέλαιο που καταναλώθηκε τότε απομένουν 27,50 Ε. Συνυπολογίζοντας και την ασφαλιστική εισφορά προς τον Ο.Α.Ε.Ε. στο ημερήσιο ποσό των 17,80 Ε που προκύπτει από τα 980 Ε δόση διμηνιαίως τότε απομένει το…. αστρονομικό ποσό των 9,70 Ε ως ημερήσιο έσοδα! Αλήθεια πως θα ανταποκριθεί ένας αυτοκινητιστής ταξί στη δαπάνη συντήρησης του οχήματός του? Πως θα ανταπεξέλθει στα καθημερινά τρέχοντα  έξοδα διαβίωσης? Και όλα τα παραπάνω σε ένα καθεστώς απίστευτης υπερφορολόγησης…  Η απόλυτη παράνοια και σίγουρα ο επιθανάτιος βρόγχος για κάθε αυτοκινητιστή ταξί…..

ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.