Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Η Εξοδος



Ήμουν και εγώ ένας εκ των ιδιοκτητών αυτοκινητιστών ταξί κατά 50%, εγκλωβισμένος στα χρέη που δημιούργησαν οι μνημονιακές κυβερνήσεις από το 2009 και εντεύθεν. Ο κλάδος μας επλήγη βαρύτατα από την επταετή οικονομική δυσχερή κατάσταση που εξακολουθεί να ταλανίζει την Πατρίδα μας, ιδιαίτερα από την πολεμική που δέχθηκε από την κυβέρνηση Παπανδρέου αρχικά και υποσκάπτηκε η βιωσιμότητα του από τις επακολουθήσασες.
 
Τα χρέη που αποκόμισα, όπως και πολλοί συνάδελφοι, δεν ήταν θέμα προσωπικής επιλογής αλλά συνέπεια εξαναγκασμού και βιωτικών αναγκών ένεκα ύπαρξης πολυμελούς οικογενείας. Με κάθε επίγνωση επέλεξα να διαβιώνουν αξιοπρεπώς τα τέκνα μου, έναντι της μη καταβολής των υψηλών εισφορών στον ΟΑΕΕ. Εν γνώσει μου συνέχιζα να εξασκώ το επάγγελμα του αυτοκινητιστή ταξί, αν και είχα να αντιμετωπίσω, όπως οι περισσότεροι από εμάς, την υπερφορολόγηση.
  


Δεν υπάρχει μέση οδός..Η κάποιος θα είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του έναντι του κράτους και θα δυσχεραίνεται να συντηρήσει όχι μόνο την οικογένειά του αλλά ακόμη και το επαγγελματικό όχημά του, η θα επικεντρώσει αποκλειστικά την προσοχή του στην κάλυψη των καθημερινών αναγκών της οικογένειάς του, ιδίως όταν είναι πολυμελής, όπως και να είναι τυπικός σχετικά με τις τρέχουσες υποχρεώσεις λειτουργίας του οχήματος. Όμως με μαθηματική ακρίβεια συσσωρεύονται χρέη που είναι αδύνατον να καλυφθούν και για την αποπληρωμή τους χάνεται όχι μόνο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο αλλά πρωτίστως μια υπερπολύτιμη θέση εργασίας.
 
Επόμενο είναι όταν ακόμα και μια επιχείρηση υγιή οικονομικά με καθαρά κερδη 100.000Ε καλείται να δώσει στο αδηφάγο ελλαδικό κράτος 110.000Ε!
 
Έτσι, σε ένα τέτοιο δυσχερές περιβάλλον, προσπαθούν οι αυτοκινητιστές ταξί να επιβιώσουν, όταν μνημονιακοί νόμοι όπως οι 4070 και 4093, έχουν υποκλέψει νομότυπα το μεταφορικό έργο από τα ταξί και το παρέδωσαν σε ιδιώτες.

Προσωπικά, δεν αναμένω από την ηγεσία της ΠΟΕΙΑΤΑ ,να αγωνιστεί ακόμα και την ύστατη στιγμή για τα δίκαια και συμφέροντα των μελών της. Είναι πασιφανή τα δείγματα γραφής της από το παρελθόν της, όπως διαπίστωσα και εγώ ασχολούμενος με τα συνδικαλιστικά δρώμενα. Βέβαια, ούτε λόγος να γίνεται για τις ανθελληνικές μνημονιακές κυβερνήσεις...Εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία έναντι των ευρέως γνωστών παγκόσμιων τοκογλύφων.
 
Ιδιαίτερα η κυβέρνηση των Τσιπροκαμμένων διακατέχεται από σοβαρότητα μηδενική όταν ακόμα τα ταξίμετρα με τις ταμειακές είναι υπό παράταση, το χρονικό όριο παράτασης για δύο και επιπλέον έτη χρήσης των παλαιότερων ταξί είναι έωλο, η ακινητοποίηση ΕΔΧ ΤΑΞΙ με απαλλαγή σύμφωνα με το ΦΕΚ αποτελεί εμπαιγμό ενώ το πάγωμα των χρεών προς τον ΟΑΕΕ, όπως διατυμπάνιζε η κυβέρνηση της Αριστεράς παρέμεινε μια ακόμα διθυραμβική εξαγγελία όταν αντέδρασαν οι..." θεσμοί ".
 
Πάρα ταύτα, ως Εθνικιστής όπως και οι υπόλοιποι συνειδητοποιημένοι Συναγωνιστές, οφείλω να συνεχίσω τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε  " ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ " ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ τύπου Σόρος και Ροκφέλερ αλλά δεν πρέπει να πτοηθούμε....
 
Ο ΑΓΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.... ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΛΘΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!
 
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΙΟΥΡΑΣ - ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.