Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Κοινά προβλήματα, κοινές λύσεις...



Οι αυτοκινητιστές ταξί ενω προσπαθούν να επιβιώσουν εντός ενός δυσχερούς οικονομικού περιβάλλοντος, πασχιζοντας να εξασφαλίσουν αξιοπρεπή διαβίωση στις οικογένειές τους  και να αντεπεξέρχονται στις οικονομικές απαιτήσεις της εργασίας, αντιμετωπίζουν ταυτόχρονα και την απόλυτα εχθρική στάση του ελλαδικού κράτους.

Κορυφαίο παράδειγμα αποτελεί ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών, ο οποίος όχι μόνο τους καταληστευει με τις υπέρογκες εισφορές, παραβιάζοντας την αρχή της ισότητας ενώπιον των δημοσίων βαρών, συμφωνα με το άρθρο 4 παραγραφο 5 του Συντάγματος το οποιο αναγραφεί πως οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν ανάλογα με τις δυνάμεις τους, αλλά και τους ελπίζει οταν θεσπίζει εισφορά υπερ ΟΑΕΔ στην ασφαλιστική εισφορά τους, αφού ουσιαστικά ουδείς άνεργος ελεύθερος επαγγελματίας μπορεί να λάβει επίδομα ανεργίας με τις τωρινές προϋποθέσεις. Εκτός των άλλων η ποιότητα παροχής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης δεν δικαιολογείται από τις υψηλές εισφορές που καταβάλλουν οι αυτοκινητιστές ταξί.

Έπεται φυσικά η υπερφορολογηση, η οποια " αποστραγγιζει " οικονομικά τους αυτοκινητιστές ταξί παραβιάζοντας ουσιαστικά την αρχή της νομιμότητας του φορου, βάσει του άρθρου 78 του Ελλαδικού Συντάγματος. Είναι πλέον πασιφανές πως με 26% φόρο και προκαταβολή αυτού κατά 100%, με 650€ τέλος επιτηδεύματος και μηδενικό αφορολόγητο όριο, η αριστερομνημονιακη κυβέρνηση οδηγεί στην τελική εξόντωση τους αυτοκινητιστές ταξί ενώ η μελλοντική χρήση των μηχανημάτων συναλλαγών πιστωτικών καρτών ( ΡΟS ) θα επιβαρύνει την ήδη υπάρχουσα τραγική κατάσταση-- Δυστυχώς η ηγεσία της ΠΟΕΙΑΤΑ παρακολουθεί ως απλός θεατής την συνεχή κατακρήμνιση του κλάδου μας και αρκείται σε πολιτικές αναλύσεις στα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης.

Ο ΛΑΪΚΌΣ ΣΎΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΏΝ ΤΑΞΊ προτείνει συνολικά μέτρα για την ασφάλιση, την φορολόγηση, την λειτουργικότητα και την προσωπική ασφάλεια των αυτοκινητιστών ταξί

Α) Κατάργηση του άρθρου 13 του Προεδρικού Διατάγματος 258/2005 με το οποιο ζητείται προσκόμιση βεβαίωσης του ΟΑΕΕ περί εξόφλησης των οφειλόμενων ασφαλιστικών εισφορών για την μεταβίβαση αδείας ΕΔΧ αυτοκινήτου ταξί.

Β) Άμεση παύση καταβολής εισφορών με την διακοπή επαγγέλματος και την παράδοση πινακίδων κυκλοφορίας.

Γ) Κατάργηση χρονικών περιορισμών (5 έτη) για αγορά μεταχειρισμένου οχήματος και χρήση για Ε.Δ.Χ

Δ)Ποιοτική πιστοποίηση οχήματος κατά την διάρκεια έκδοσης ηλεκτρονικού σήματος από το σωματείο του ΣΑΤΑ

Ε) Παράταση ισχύος και χρήσης ταμειακών συσκευών και ταξιμετρων.

ΣΤ) Μη τροποποίηση των εδρών.

Ζ) Νομική διερεύνηση επιχειρηματικής δραστηριότητας ιδιωτικών εταιρειών μεταφορικού έργου.

Η) Επαναφορά προϋπόθεσης διετούς απόκτησης διπλώματος οδήγησης για την απόκτηση της ειδικής αδείας ταξί.

Θ) Μη θέσπιση επταθεσιων ταξί με ταξίμετρο και χρήσης τους όμοιας με τα ήδη υπάρχοντα πενταθεσια.

Ι) Ακύρωση του νομοθετικού πλαισίου ποινικοποίησης των αγωνιστικών κινητοποιήσεων.

Κ) Παύση κάθε δίωξης, άνευ όρων και προϋποθέσεων, στους ήδη διωκόμενους συναδέλφους για παλαιότερες κινητοποιήσεις.

Λ) Τοποθέτηση προστατευτικού θωρακισμένο διαχωριστικου αλεξινεμιου οδηγών ταξί και επιβατών.

Μ) Σύνδεση με ειδικο μηχανισμο ειδοποίησης κινδύνου όλων των ταξί με την Αστυνομία.

Ν) Μη εναλλαγή των υπαρχόντων χρωματισμών των οχημάτων ταξί.

Πιθανόν σε ορισμένους οι προτάσεις του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. να ομοιάζουν με λοιπών συνδικαλιστικών παρατάξεων οι οποίες αντιτίθενται και αυτές στο υπάρχον σαθρό κατεστημένο της ΠΟΕΙΑΤΑ. Ο ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. απέδειξε εμπράκτως πως επιθυμεί την σύμπραξη όλων των υγιών δυνάμεων κατά αυτών που οδήγησαν τον κλάδο στον μαρασμό, εξυπηρετώντας κομματικές σκοπιμότητες και προσωπικά συμφέροντα.

Η συμμετοχή του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. στις δράσεις της παράταξης " ΑΔΑΜΑΣΤΟΙ - ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ " στην Θεσσαλονίκη, κατά την διάρκεια της απεργιακής κινητοποίησης των αγροτών, κατέδειξε πως η δύναμη των υποτιθέμενων ανισχυρων είναι η ενότητα. Μπορεί ο καθένας να έχει την δικη του πολιτική ταυτότητα όμως προέχει η διάσωση του επαγγέλματός μας και η εξασφάλιση αξιοπρεπούς διαβίωσης.... Για αυτο δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής πως κοινά προβλήματα, κοινές λύσεις...

Γεώργιος Γκιουρας.