Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Περί Κλαδικού Συμβουλίου και άλλων τινών....


Στην συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Ιδιοκτητων Ταξί Θεσσαλονίκης " Ο ΕΡΜΗΣ ", που πραγματοποιήθηκε στις 31/3, ερωτωμενος ο πρόεδρος Κλήμης Λεοντιαδης από τον επικεφαλής του ΛΑΪΚΟΎ ΣΥΝΔΈΣΜΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΏΝ ΤΑΞΊ στην Θεσσαλονίκη Γεώργιο Γκιουρα, εάν θα υπάρξει δυναμική αντίδραση από τον κλάδο στην σχεδιαζόμενη από την κυβέρνηση εξίσωση του ειδικού φόρου καυσίμων, ευθύς ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου και εκπρόσωπος της παράταξης Λυμπερόπουλου στην πόλη, Γεώργιος Γάκος, απάντησε με στόμφο πως θα πραγματοποιηθεί σαρανταοκταωρη απεργιακή κινητοποίηση.

Όμως ο ίδιος αυτοδιαψευστηκε αφού δεν έγινε καμιά νύξη για το συγκεκριμένο θέμα, αντιθέτως ο ίδιος όπως ήταν λογικό, υπερθεματισε της πολιτικής που ακολουθεί ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Ευθύμιος Λυμπερόπουλος.

Θεωρητικά στο Κλαδικο Συμβούλιο, το οποιο διεξήχθη στις 6/4 στην Αθήνα, έπρεπε να συζητηθεί ο επικείμενος κανονισμός λειτουργίας του ταξί καθώς ο ισχύον κανονισμός βασίζεται στα Προεδρικά Διατάγματα 243/244 του 1987.

Αντί αυτού όμως οι σύνεδροι αναλώθηκαν στην παράθεση των επίμαχων ζητημάτων που απασχολούν τον κλάδο, θέματα τα όποια κανονικά έπρεπε να συζητηθούν σε μια Γενική Συνέλευση.

Η σύγκλιση του Κλαδικού Συμβουλίου  ήταν ένας ευσχημος τρόπος από τον προεδρο της ΠΟΕΙΑΤΑ Ευθύμιο Λυμπεροπουλο, να αποφυγει τις μαζικές αντιδράσεις από τους τυχόν αντιπολιτευομενους παρευρισκόμενους σε μια Γενική Συνέλευση, καθώς οι απουσίες αρκετών στελεχών της Ομοσπονδίας απαξιωσε το Κλαδικο Συμβούλιο. Το Κλαδικο Συμβούλιο χρησιμοποιήθηκε έντεχνα από την ηγεσία της Ομοσπονδίας ως μέσο εκτόνωσης της γενικής κατακραυγής που θα αντιμετωπιζε κατά αυτής από μεγάλο μέρος συναδέλφων. Επίσης, εν όψει των προσεχών εκλογών στο ΣΑΤΑ, ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να συσπειρώσει τα στελέχη και τους ψηφοφόρους της παράταξής του.

Στις ερχόμενες εκλογές του ΣΑΤΑ, οποίες θα είναι οι τελευταίες που θα συμμετάσχει ωε επικεφαλής ο Ευθύμιος Λυμπερόπουλος, σίγουρα θα " πουλήσει ακριβά το τομάρι " του και για λόγους γοήτρου θα αγωνιστεί για να παραμείνει στον προεδρικό θώκο.

Όμως η αλαζονεία της πολυετούς εξουσίας έχει " τυφλωσει " αυτόν και τους συνεργάτες του, όταν στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΣΑΤΑ, ο Γραμματέας του κύριος Δήμου, προχώρησε στην.... συγκλονιστική διαπίστωση πως το επάγγελμα του αυτοκινητιστή ταξί είναι πλέον μη βιώσιμο, πιστεύοντας πως απευθύνεται σε ανθρώπους με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης και ελλιπή μνήμη για τα πεπραγμένα της διοίκησής τους.

Ευτυχώς δεν είναι όλοι όμοιοι και τα στελέχη του ΛΑΪΚΟΎ ΣΥΝΔΈΣΜΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΏΝ ΤΑΞΊ δεν λησμονούν τις ενέργειες των θητειών της παράταξης Λυμπερόπουλου....

ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. - Γ. ΓΚΙΟΥΡΑΣ