Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Ώρα για Αγωνα, ώρα για Νικη!



Μεγάλη η τιμη στο πρόσωπό μου από τον Άξιο Συναγωνιστή, Περιφερειακο Σύμβουλο Αττικής και απερχόμενο προεδρο του ΛΑΪΚΟΎ ΣΥΝΔΈΣΜΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΏΝ ΤΑΞΊ Ευαγγέλου Μπαρμπουρη όπως και από τον Βουλευτή της Β Περιφέρειας Πειραιά Ιωαννη Λαγού να είμαι επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. για τις επερχόμενες εκλογές του ΣΑΤΑ στις 28-30 Μαΐου. Ενα μεγάλο ευχαριστώ για την Τιμη αυτή.

Για εμένα είναι ώρα ευθύνης και Αγωνα για αυτά που πρεσβεύουμε ως Έλληνες Εθνικιστές. Θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του ΣΑΤΑ να υπάρχει εκλεγμένη Εθνικιστρια γυναίκα, εκπρόσωπος σε ενα δύσκολο και ανδροκρατουμενο επάγγελμα.

Δύναμη μου για αυτόν τον Αγών είναι η Μνήμη των δολοφονημένων μας Συναγωνιστών Γιώργου Φουντουλη και Μάνου Καπελωνη. Ο Αγών του Αρχηγού μας Νικολάου Μιχαλολιακου, των βουλευτών μας, των απλών Συναγωνιστών μας που παρα τις άδικες φυλακίσεις δεν έκαναν Ούτε Βήμα Πίσω με τον στόχο να πάρουμε την Πατρίδα μας πίσω.

Υπόσχομαι με Τιμη και Ήθος να αντιπροσωπευσω τον ΛΑΙΚΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και τον ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. στις εκλογές αυτές με μέλημα μου την αφύπνιση των Ελλήνων και Ελληνίδων συναδέλφων μου, να αναλογιστούν τις ευθύνες τους πρώτα από όλα στο Έθνος μας που χάνεται και στην συνεχεία στα προβλήματα του κλάδου μας.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΓΏΝΑ, ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΙΚΗ! ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΈΣ!

ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ - Φωτεινή Κωτσάκη.