Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

ΘΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ...




Σε μια απαράδεκτη απόφαση προχώρησε η ηγεσία του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης " Ο ΕΡΜΗΣ ", στην συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου στις 5/7/2016, η όποια σαφέστατα ευνοεί τους " εργολάβους " του κλάδου στην Θεσσαλονίκη, αυτή της καθιέρωσης προκαθορισμένης τιμής 20€/28€ ( διπλή ταρίφα), από και προς το Αεροδρόμιο " ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ " για το ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Είναι βέβαιο πλέον πως από τη στιγμή που θα θεσμοθετηθεί επίσημα η απόφαση της ηγεσίας του Σωματείου, εφόσον εγκριθεί από το Υπουργείο Μεταφορών, οι " τουριστικοί " παράγοντες του κλάδου, και όχι μόνο, θα έχουν " πρόσφορο " έδαφος για να παραβιάσουν την απόφαση της διοίκησης του Σωματείου, καθώς θα χρησιμοποιούν ως δέλεαρ στους υποψήφιους πελάτες τις μειωμένες τιμές που θα παρέχουν έναντι αυτής του Σωματείου.

Η αγωνία για να υπερψηφισθεί η πρόταση της διοίκησης ήταν τόσο έντονη που είχε κυριεύσει τον πρόεδρο Κλήμη Λεοντιάδη, καθώς υπήρξε διάσταση απόψεων με τον εταίρο του, Γενικό  Γραμματέα Γεώργιο Γάκο, οποίος προτίμησε να τηρήσει ίσες αποστάσεις κατά την ψηφοφορία των μελών του Δ.Σ. με ενα ελιγμό αποφυγής, δηλώνοντας απλώς την θέση του για σύγκλιση Γενικής Συνέλευσης, θυμίζοντας τους βουλευτές όταν ψηφίζουν " ΠΑΡΩΝ ".....

Είναι αναμφισβήτητο γεγονός πως τα προσωπεία κατέπεσαν, όταν ηγετικό στέλεχος της Διοίκησης χρησιμοποίησε πιέσεις προς στέλεχος της συμπολίτευσης, το οποίο εξέφρασε τις επιφυλάξεις του και πρότεινε το ζήτημα να τεθεί σε Γενική Συνέλευση προς ψήφιση.

Εντελώς...." δημοκρατικά " αγνόησε η ηγεσία τις φωνές να τεθεί το συγκεκριμένο μέτρο προς ψήφιση σε Γενική Συνέλευση, αποδεικνύοντας και στον πιο δύσπιστο συνάδελφο, πως είναι εξαρτώμενη η διοικούσα παράταξη από μέλη του Σωματείου, που δραστηριοποιούνται ως " εργολάβοι ", τα όποια ήταν υποψήφια με τον συνδυασμό της, αγνοώντας επιδεικτικά όλους τους υπόλοιπους απλούς μαχόμενους συναδέλφους, στους οποίους θα δίδονταν η δυνατότητα να συναποφασίσουν  σε μια ψηφοφορία εντός Γενικής Συνέλευσης.

Το Σωματείο έχει μετατραπεί σε πεδίο αντιπαράθεσης των αντικρουόμενων συμφερόντων των Ραδιοταξί της πόλης, η ηγεσία του λειτουργεί ως υποχείριο των....." συναδέλφων " που έχουν δημιουργήσει τα δικά τους " υποκαταστήματα " εξυπηρέτησης ως " τουριστικοί " παράγοντες, καταστρατηγεί το δικαίωμα έκφρασης των απλών βιοπαλαιστών αυτοκινητιστών ταξί, τους απαξιώνει όταν μεθοδευμένα αποφεύγει την σύγκλιση Γενικής Συνέλευσης για ενα τόσο κεφαλαιώδους σημασίας ζήτημα.

Ο ΛΑΪΚΌΣ ΣΎΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΏΝ ΤΑΞΊ καταδικάζει την στάση της ηγεσίας του Σωματείου, διατρανώνει την πρόταση του για σύγκλιση Γενικής Συνέλευσης και διενέργειας σχετικής ψηφοφορίας, εμμένει στην αυστηρή τήρηση του επίσημου καθιερωμένου τιμολογίου.

Όταν ο κλάδος έχει κατακλυστεί από διαδικτυακές εφαρμογές, πολυθεσία, συναφείς εταιρείες, η συγκεκριμένη ενέργεια ομοιάζει σαν να επιδιώκεται να απομακρυνθεί το εναπομείναν επιβατικό κοινό από το κλασσικό πενταθέσιο Επιβατηγό Δημοσίας Χρήσεως ταξί.

Ακόμη ο ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. έχει την πεποίθηση πως τα ραδιοταξί της πόλης δεν θα τηρήσουν την συγκεκριμένη απόφαση στο σύνολο της, όσο αφορά τις συμβάσεις μεταφορικού έργου με ξενοδοχεία καθιστώντας την " κενού περιεχομένου ". Το τίμημα της απόφασης θα το καταβάλουν οι απλοί μαχόμενοι αυτοκινητιστές ταξί όταν θα διαπιστώσουν τις συνέπειές της με την περαιτέρω μείωση επιβατών εξυπηρέτησης του Αεροδρομίου " ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ ", αφού όπως είναι αποδεδειγμένο, σε περίοδο οικονομικής καχεξίας, ο υποψήφιος πελάτης αναζητεί το οικονομικότερο μέσο μετακίνησης.

Ακόμη όμως και αν πραγματικά με αυτό το μέτρο, η Διοίκηση επιθυμούσε να προστατέψει την φήμη του κλάδου αλλά και το επιβατικό κοινό, από αυτούς τους ελάχιστους " συναδέλφους " που αισχροκερδούν και ζημιώνουν την υπόληψη του κλάδου μας, θα μπορούσε να εκτυπώσει καταλόγους με τις ενδεικτικές τιμές των προορισμών, όχι μόνο για το ιστορικό κέντρο της πόλης, αλλά και για το ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης, όπως έπραξε στο παρελθόν η διοίκηση του κυρίου Γιαννακάκη για τις διαδρομές από τον Αερολιμένα " ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ " προς τουριστικούς προορισμούς.

Τέλος, το σοβαρό θέμα αναδιάρθρωσης των πιατσών στον Δήμο Θεσσαλονίκης, όπως ήταν επόμενο επισκιάστηκε από το προαναγραφόμενο ζήτημα.

ΟΤΑΝ ΕΛΘΕΙ Η ΗΜΕΡΑ ΟΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΘΑ ΑΠΟΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ.....ΚΑΡΒΕΛΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ, ΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΚΟΜΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ....ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ...." ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ". 

ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ.- ΓΕΏΡΓΙΟΣ ΓΚΙΟΥΡΑΣ.