Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Σε θολά νερά....



Διαβεβαιώσεις, επιβεβαιώσεις, αντιφάσεις, αντεγκλήσεις, υποσχέσεις και φυσικά την παρουσία εκπροσώπων του Λαϊκού Συνδεσμου Ιδιοκτητων Ταξί είχε η κρίσιμη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Ιδιοκτητων Ταξί Θεσσαλονίκης " Ο ΕΡΜΗΣ " , εν όψει του Κλαδικού Συμβουλίου που πρόκειται να συγκληθει αυτή την εβδομάδα στην Αθήνα

Στην συνεδρίαση του Δ.Σ. του Σωματείου που πραγματοποιήθηκε στις 31/3, οι εκπρόσωποι του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. έκαναν για μια ακόμη περίπτωση αισθητή την παρουσία τους καθώς έθεσαν επιτακτικά στον προεδρο του Σωματείου κο Κλήμη Λεοντιαδη, το ζήτημα της τήρησης του τιμολογίου, για το οποιο υπήρξε η διαβεβαίωση πως θα εξεταστεί μελλοντικά από το Σωματείο, καθώς θα αποτελέσει αποκλειστικό αντικείμενο συζήτησης των μελών του Δ.Σ., ενώ στην επίκαιρη ερώτηση εάν προτίθεται να αντιδράσει δυναμικά ο κλάδος στην σχεδιαζόμενη από την κυβέρνηση εξίσωση του ειδικού φόρου καυσίμων, ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου κος Γεώργιος Γάκος, αποκάλυψε πως θα πραγματοποιηθεί 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση μετά την συνεδρίαση του Κλαδικού Συμβουλίου.

Σχετικά με τον τελευταίο, ο επικεφαλής του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. στην Θεσσαλονίκη βρέθηκε στο " στόχαστρο " καθώς διαδόθηκε ψευδώς από στελέχη της παράταξής του, πως ο επικεφαλής του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. διεσπειρε ψευδώς την φήμη ότι η ηγεσία του Σωματείου, επιθυμεί την μετατροπή των εδρών σε μητροπολιτική στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης. Ο επικεφαλής του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. διέψευσε κατηγορηματικά την συγκεκριμένη κατηγορία δίδοντας τις κατάλληλες εξηγήσεις, όμως ακόμη και αυτό το περιστατικό φανερώνει πώς η παρουσία του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. στην Θεσσαλονίκη ενοχλεί ορισμένους συναδέλφους, ιδιαιτέρως εκείνους που προσκεινται στην πλευρά Λυμπερόπουλου.

Αναφορικά με το φλέγον ζήτημα της αντικατάστασης των ταμειακών συσκευών - ταξιμετρων, γνωστοποιήθηκε η παραταση που δόθηκε από την κυβέρνηση ως τις 31/8 σε όσους τύπους δεν έχουν νομικη εμπλοκή, όμως και σε αυτή την περίπτωση αποδεικνύεται περίτρανα η αποσύνθεση της ελλαδικής κρατικής μηχανής, διότι σε όσους συναδέλφους έχει συμπληρωθεί η μνήμη της ταμειακής συσκευής αυτό το χρονικό διάστημα, θα πρέπει να εκδίδουν χειρόγραφες αποδείξεις! Απαράδεκτη κατάσταση εν έτει 2016! Πεποίθηση του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. είναι πως ο κλάδος γίνεται έρμαιο οικονομικών συμφερόντων που θα επωφεληθούν από την αντικατάσταση των ταμειακών συσκευών- ταξιμετρων, με οικονομική επιβάρυνση για τους αυτοκινητιστές ταξί από 700 - 1000€.

Για το κυριότερο θέμα τοπικού ενδιαφέροντος, την μετατροπή των εδρών σε μητροπολιτική στην Π.Ε. Θεσσαλονίκης, το οποιο ενέσκηψε αιφνιδίως ενώ θεωρητικά είχε επιλυθεί, πρόκειται για αντικείμενο κομματικής εκμετάλλευσης από τους κυβερνητικούς βουλευτές της Β Περιφέρειας Θεσσαλονίκης, ώστε να ικανοποιηθεί το πάγιο αίτημα των συναδέλφων περιφερειακών δήμων να ενταχθούν στην Θεσσαλονίκη.

Η πρωταρχική σκέψη που τέθηκε από υπηρεσιακούς παράγοντες του αρμοδίου υπουργείου Μεταφορών ήταν να υπάρξει σύνδεση των ταξί όπου παρέχεται και η αστική συγκοινωνία στους περιφερειακούς δήμους. Σαφώς, ο αριθμός των 115 ταξί που θα εντάσσονταν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, μειώνονταν αυτομάτως στα 95, καθώς εξαιρούνταν ο Δήμος Βολβης, όμως θα εξακολουθούσε να υφίσταται το σοβαρο αυτό ζήτημα, αφού ήδη στην Θεσσαλονίκη υπάρχουν 300 υπεράριθμα ταξί, γεγονός που θα επιβάρυνε ακόμη περισσότερο το ήδη οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Τελικά υπήρξαν διαβεβαιώσεις από τους βουλευτές της Α Περιφέρειας Θεσσαλονίκης του κυβερνώντος κόμματος πως δεν θα συζητηθεί περαιτέρω το θέμα και θεωρείται λήξαν, ενώ υπήρξε και η επιβεβαίωση του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κου Αποστόλου Τζιτζικωστα πως εμμένει στην τήρηση του υπάρχοντος καθεστώτος, παρα ταύτα ενέκρινε 13 νέες άδειες ταξί σε περιφερειακούς δήμους.

Ωστόσο, ο ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. πιστεύει πως δεν πρέπει να υπάρξει εφησυχασμός από την στιγμή που ανακινηθηκε αυτό το ζήτημα πιο έντονα από κάθε άλλη περίπτωση, ενώ θα πρέπει να διερευνηθεί εις βάθος και το ενδεχόμενο μεταβολής της περιμετρικής ζώνης του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, στην απευκταια περίπτωση όπου κάποιος νέος υπουργός επιθυμεί να παρέμβει καταλυτικά και να ανατρέψει την υπάρχουσα κατάσταση. Όπως επίσης δεν αποτελούν φερεγγυες οι διαβεβαιώσεις του Περιφερειάρχη, αφού έχει γνωμοδοτικό ρόλο.

Σε συνάρτηση του προαναγραφομενου θέματος, είναι και οι επαφές που πραγματοποίησε η διοίκηση του Σωματείου με αρμόδιους φορείς του Δήμου Θεσσαλονίκης, από τους οποίους για μια ακόμη περίπτωση έλαβε αόριστες υποσχέσεις, σχετικά με αισθητικές παρεμβάσεις στις πιάτσες, την μεταφορά κεντρικών ανενεργών πιατσων, την επιμήκυνση ήδη υπαρχόντων υπαρχόντων όπως έμπροσθεν του Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης και την δημιουργία νέων όπως επί της οδού Μαργαροπουλου, όπισθεν του επιβατικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και στην συμβολή των οδών Γιαννιτσών και Κωλέττη έμπροσθεν του νέου εμπορικού κέντρου. Παρα ταύτα, για μια ακόμη περίπτωση το καίριο ζήτημα δημιουργίας πιάτσας στην οδό Καρόλου Ντηλ και ανακατευθυνσης της, τέθηκε στις " καλένδες " υπό μελλοντική εξέταση εντός γενικότερης μελέτης για το κυκλοφοριακό ζήτημα της πόλης. Επίσης, ο ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. πιστεύει πως πρέπει να υπάρξει μέριμνα δημιουργίας πιατσων ταξί στους σταθμούς του Μετρο Θεσσαλονίκης, εφόσον διαφαίνεται πως θα ολοκληρωθεί μελλοντικά η κατασκευή του.

Σχετικά με το ζήτημα της μετακίνησης των " προσφύγων- μεταναστών ", όπως τέθηκε από την διοίκηση του Σωματείου στην Υπουργό Μακεδονίας - Θράκης, έλαβε αόριστη υπόσχεση πως θα εξεταστεί στο άμεσο χρονικό διάστημα. Ως τότε όμως, ο ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. εκφράζει τον έντονο προβληματισμό πως οι αυτοκινητιστές ταξί θα είναι στοχοποιημενοι και ανάλογα με τις διαθέσεις των αρμόδιων αρχών, είτε θα μεταφέρουν ακωλυτως την συγκεκριμένη ομάδα, είτε θα διώκονται για διακίνηση λαθρομεταναστών. Ας παραδεχτεί επιτέλους, έστω και έμμεσα η η κυβέρνηση, αποσαφηνίζοντας εγγράφως το αίτημα του Σωματείου, πως οι...." πρόσφυγες- μετανάστες " θα παραμείνουν μόνιμα στην χώρα μας.

Εν κατακλείδι, ως ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. υπάρχει δικαίωση για το γεγονός πως ήδη δημοσιοποιημένες προτάσεις του, θα τεθούν στο προσεχές Κλαδικο Συμβούλιο από τον προεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητων Ταξί  Θεσσαλονίκης....Ο ΛΑΪΚΌΣ ΣΎΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΏΝ ΤΑΞΊ  αποδεικνύει πως έχει άποψη, διαθέτει θέσεις διότι τα στελέχη του είναι μαχόμενοι αυτοκινητιστές ταξί.....
ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ - Γ. ΓΚΙΟΥΡΑΣ