Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΟΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ...



Κατηγορούνται δίκαια οι διαδικτυακές εταιρείες παροχής μεταφορικού έργου όπως οι UBER, TAXIBEAT και TAXIPLON, πως έχουν " αλώσει " τον κλάδο μας, αν και αυτό συνέβη με την νομιμοφάνεια που τους προσφέρει η κρατική νομοθεσία και φυσικά με την συνεργασία συναδέλφων που χρησίμευσαν ως " δούρειοι ίπποι " για να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο μας και να υποκλέψουν το μεταφορικό έργο μας.

Οι συγκεκριμένες εταιρείες είναι είτε υπερεθνικές είτε πολυεθνικές, ακόμη και πανελλήνιας εμβέλειας και είναι λογικό να εξυπηρετούν ιδιωτικά συμφέροντα. Τι συμβαίνει όμως όταν η υπονόμευση προέρχεται εκ των έσω και μάλιστα από εκείνους που έχουν εκλεγεί να εξυπηρετούν το συνολικό συμφέρον και όχι των ολίγων προνομιούχων? Όπως υποκρύπτει η υπόθεση των πολυθεσιων ταξί με ταξίμετρο και την εισαγωγή τους στις πιάτσες.

Βεβαίως, έχουν υπάρξει κατηγορηματικές διαβεβαιώσεις από την ηγεσία της Ομοσπονδίας πως δεν τίθεται τετοιο ζήτημα, όμως όταν δίδονται συνήθως γίνεται για να εφησυχάσουν τους τυχόν αντιδρώντες και να αποπροσανατολίσουν το πλήθος.

Πιθανόν να κατηγορηθεί ο ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. πως προϊδεάζει αρνητικά και άδικα τους συναδέλφους για το θέμα αυτό και δεν πρέπει να κατηγορηθεί η ηγεσία της ΠΟΕΙΑΤΑ για μια έωλη πρόθεση, όμως οφείλει ο καθένας να είναι καχύποπτος, εν όψει της συνεδρίασης της ειδικής ομάδας εργασίας στο Υπουργείο Μεταφορών για τον νέο κανονισμό λειτουργίας των Επιβατηγών Δημοσίας Χρήσεως αυτοκινήτων και της διαμόρφωσης του σχεδιασμού με τις προτάσεις του κλάδου.

Τέλος πάντων για να μην κατηγορηθεί ο ΛΑΪΚΌΣ ΣΎΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΏΝ ΤΑΞΊ πως προβαίνει σε ακατάσχετη συνωμοσιολογία από όλους αυτούς που θεωρητικά αγωνίζονται νυχθημερόν προς όφελος του κλάδου, παραθέτει τις παρακάτω προτάσεις, για τις οποίες ζητεί να συμπεριληφθούν ως διατάξεις που αφορούν τα οχήματα Ειδικής Μίσθωσης.

Α) Απαγόρευση αναγραφής της ένδειξης ΤΑΞΙ, είτε επί του οχήματος, είτε σε έντυπη μορφή ή σε ηλεκτρονικά μέσα, ακόμη και σε Μέσα  Μαζικής Ενημέρωσης. 

Β) Να τοποθετηθούν αυτοκόλλητες σήμανσης Οχήματος Ειδικής Μίσθωσης Μεταφοράς Επιβατών. 

Γ) Ανάρτηση ανάθεσης μεταφορικού έργου πριν την παραλαβή των επιβατών και τοποθέτησή της σε εμφανές σημείο. 

Δ) Υποχρεωτική μίσθωση άνω των πέντε ( 5 ) επιβατών. 

Ε) Παύση διαδικασίας χορηγήσεως νέων αδειών Επιβατηγών Δημοσίας Χρήσεως αυτοκινήτων ή μετατροπής σε διαφορετικού τύπου σύμφωνα με τον Νομο 4070/2012. 

ΣΤ) Να περιοριστεί σημαντικά ο αριθμός των Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσεως αυτοκινήτων με δικαίωμα μεταφοράς επιβατών του Νόμου 4093/2012, με όρια, κριτήρια και προϋποθέσεις με την επαναφορά της σύμβασης ελάχιστης διάρκειας στις δώδεκα (12) ώρες. 

Ζ) Να περιοριστεί σημαντικά ο αριθμός των Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσεως οχημάτων των τουριστικών καταλυμάτων με δικαίωμα μεταφοράς πελατών άνευ κομίστρου, του Νόμου 4254/2014, με όρια, κριτήρια και προϋποθέσεις. 

Και Η) Να τοποθετηθούν διακριτικά γνωρίσματα και στα Επιβατηγά Ιδιωτικής Χρήσεως οχήματα των τουριστικών καταλυμάτων με δικαίωμα μεταφοράς πελατών άνευ κομίστρου βάσει του Νόμου 4254/2014.

Ιδιαιτέρως ο ΛΑΪΚΌΣ ΣΎΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΏΝ ΤΑΞΊ επισημαίνει στους συναδέλφους πως η εισαγωγή πολυθέσιων ταξί με ταξίμετρο στις πιάτσες θα είναι ευθέως ανταγωνιστικό έναντι του κλασσικού πενταθέσιου διότι: 

Α) Ελαχιστοποιεί τις διαδρομές, εφόσον οι πέντε ή έξι επιβάτες θα επιβιβάζονται σε ενα πολυθέσιο αντί σε δύο πενταθέσια. 

Β) Αυξάνει τον χρόνο αναμονής στις πιάτσες 
και Γ) Περαιτέρω άνοδο των οφειλών προς ΟΑΕΕ, ΕΦΟΡΙΑ στην συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινητιστών ταξί και εν τέλει πώληση των ταξί με ευτελές ποσο για την αποπληρωμή των συσσωρευμένων χρεών.

Ο ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. τονίζει πως εάν εισέλθουν τα πολυθέσια ταξί στις πιάτσες θα δημιουργηθεί ακόμη μεγαλύτερο χάσμα ανταγωνισμού μεταξύ των συναδέλφων, καθώς ευνοούνται σκανδαλωδώς οι..." τουριστικοί παράγοντες " του κλάδου μας, οι οποίοι έχουν την δυνατότητα να διαθέτουν και πολυθέσιο όχημα για την μεταφορά τουριστών την θερινή περίοδο αλλά και ως κλασσικό πενταθέσιο να το χρησιμοποιούν το υπόλοιπο έτος. Ήδη είναι εμφανής ο διαχωρισμός σε " πατρίκιους " και " πληβείους " στον κλάδο μας.

Εάν τυχόν θεσπιστεί το συγκεκριμένο μέτρο, δεν θα ευθύνεται αποκλειστικά η ηγεσία της ΠΟΕΙΑΤΑ, η όποια πιθανόν να θέλει να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των " εργολάβων " του κλάδου μας, αλλά κυρίως όσοι την ψηφίζουν για να λάβουν το " φιλοδώρημα " των 20€, ικετεύουν για μια ευνοϊκή κερδοφόρα κλήση η λόγω κοινωνικών γνωριμιών.

Επιτέλους οφείλουν να συνειδητοποιήσουν οι συνάδελφοι πως ο κλάδος του ταξί ομοιάζει με νεκρό στο φέρετρο πριν του τοποθετηθεί το κάλυπτρο, εξαιτίας της απρονοησίας, της μικρονοότητος, της αδιαφορίας και της μικρό συμφέροντολογικής νοοτροπίας που διακατέχει πολλούς από αυτούς. Πικρή αλήθεια, σκληρά λόγια αλλά έστω και την ύστατη στιγμή πρέπει να αφυπνιστούν οι απλοί αγωνιζόμενοι συνάδελφοι της βιοπάλης και να καταλάβουν ποίοι πραγματικά μάχονται για το συμφέρον τους...

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΈΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΈΣ ΤΑΞΊ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΎ ΣΥΝΔΈΣΜΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΏΝ ΤΑΞΊ!

Ο ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΥΝΕΧΗ, ΤΟ ΠΕΝΤΑΘΕΣΙΟ ΤΑΞΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ, ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ! 

ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ? 

ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ. - ΓΕΏΡΓΙΟΣ ΓΚΙΟΥΡΑΣ.